Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

Selamat datang ke laman blog peribadi @syazalina83
Blog ini adalah blog peribadi saya dan tidak mengkhusus kepada apa-apa bidang. Entri yang terkandung dalam
blog ini adalah hasil usaha saya sendiri atau dipetik dari mana-mana laman web yang dinyatakan sumbernya.
 
Saya hanya mengupdate blog jika saya mempunyai masa lapang serta dalam keadaan yang sihat.
 
Saya tidak melayan sebarang permintaan untuk menghantar email peribadi sama ada melalui blog ini, facebook,
facebook fan page, twitter, scribd dan lain-lain. Ini adalah kerana  saya tidak mempunyai masa
untuk tujuan tersebut, di samping saya menghidapi sakit Carpal Tunnel Syndromme. 
Sekian dimaklumkan dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.
~ saya cikgu baru belajar..kalau salah, tolong tunjukkan..
~ degree of quantity surveying from UM (2005)
~ bekerja sebagai juruukur bahan / quantity surveyor (disember 2005 hingga januari 2009)
~ kursus kpli (januari 2009 hingga november 2009)
~ mula menjadi guru sejak Januari 2010

Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

ENTER
twitter

My Friends

My Love & I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Post Titles List

Pin It

Contoh Rancangan Pengajaran Harian KSSR Tahun 1, 2 dan 3

 UPDATE 8/1/2012 : RPH KSSR Tahun 2

 UPDATE 25/1/2011 : RPH TMK dalam semua mata pelajaran KSSR (klik link bawah ni)

http://syazalina83.blogspot.com/2011/01/rph-tmk-dalam-semua-matapelajaran-kssr.html

 
Berikut contoh rancangan pengajaran harian (lesson plan) bagi mata pelajaran KSSR Tahun 1 dan 2. Saya akan update dari semasa ke semasa.

Untuk download bahan penuh, sila ke
 http://syazalina83.blogspot.com/2010/11/kurikulum-standard-sekolah-rendah-kssr.html atau
http://syazalina83.blogspot.com/2011/12/kurikulum-standard-sekolah-rendah-thn-2.html


Contoh-contoh RPH yang ada :
  • Bahasa Malaysia
  • Bahasa Inggeris
  • Matematik
  • Dunia Sains dan Teknologi
  • Pendidikan Islam
  • Dunia Seni Visual
  • Dunia Muzik
  • Pendidikan Jasmani
  • Bahasa Arab


http://www.scribd.com/collections/2797998/Rancangan-Pengajaran-Harian-KSSR-Tahun-1-2-dan-3

>>tak dapat download dari scribd.com?<<


13 comments:

NIK HASNIDA said...

terima kasih kerana berkongsi ilmu..semoga Allah jua yang membalasnya...

rainne said...

boleh minta rancagan pengajaran harian bagi KSSR bahasa cina tahun 3?

Senin Khamis said...

Salam kasih sayang;
anda seorang guru yang sangat baik dan cemerlang...usaha anda ini akan mendapat keredhaan Allah sekiranya dilakukan secara ikhlas....teruskan sumbangan anda

tk

patricia gompin said...

I really appreciate your work..thanks for sharing your awesome works :) :)

Fawzi Gpst said...

assalamualaikum,,, wahai cikgu...
cgu ada x rph moral model assure.boleh kongsi klu ada..

To insert smiley in your comment, simply type in the characters beside your chosen smiley...
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) ~ syazalina83 ~

Post a Comment

Recent Posts

Twitter

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...