Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

Selamat datang ke laman blog peribadi @syazalina83
Blog ini adalah blog peribadi saya dan tidak mengkhusus kepada apa-apa bidang. Entri yang terkandung dalam
blog ini adalah hasil usaha saya sendiri atau dipetik dari mana-mana laman web yang dinyatakan sumbernya.
 
Saya hanya mengupdate blog jika saya mempunyai masa lapang serta dalam keadaan yang sihat.
 
Saya tidak melayan sebarang permintaan untuk menghantar email peribadi sama ada melalui blog ini, facebook,
facebook fan page, twitter, scribd dan lain-lain. Ini adalah kerana  saya tidak mempunyai masa
untuk tujuan tersebut, di samping saya menghidapi sakit Carpal Tunnel Syndromme. 
Sekian dimaklumkan dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.
~ saya cikgu baru belajar..kalau salah, tolong tunjukkan..
~ degree of quantity surveying from UM (2005)
~ bekerja sebagai juruukur bahan / quantity surveyor (disember 2005 hingga januari 2009)
~ kursus kpli (januari 2009 hingga november 2009)
~ mula menjadi guru sejak Januari 2010

Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

ENTER
twitter

My Friends

My Love & I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Post Titles List

Pin It

Kurikulum Standard Sekolah Rendah ~ KSSR Tahun 2




Berikut adalah bahan-bahan untuk KSSR Tahun 2 dari website Bahagian Pembangunan Kurikulum, Kementerian Pelajaran Malaysia.


  1. Bahan Taklimat KSSR Tahun 2 (Kemaskini Jun 2011) 
      Dokumen Standard Kurikulum dan Bahan Sokongan Kurikulum
    1. Bahasa Malaysia Tahun 2 
    2. Bahasa Inggeris Tahun 2  
    3. Bahasa Cina (SJKC) Tahun 2 - Kemaskini 10 Okt 2011 
    4. Bahasa Cina (SK) Tahun 2 - Kemaskini 10 Okt 2011 
    5. Bahasa Cina (SK) Tahun 2 
    6. Bahasa Tamil (SJKT) Tahun 2 
    7. Bahasa Tamil (SK) Tahun 2 
    8. Matematik Tahun 2 
    9. Pendidikan Jasmani Tahun 2 - Kemaskini 24 Okt 2011 
    10. Pendidikan Kesihatan Tahun 2 
    11. Pendidikan Islam Tahun 2 
    12. Pendidikan Moral Tahun 2  
    13. Dunia Seni Visual Tahun 2 
    14. Dunia Seni Visual SJKC Tahun 2 
    15. Dunia Seni Visual SJKT Tahun 2 
    16. Dunia Muzik Tahun 2  - Kemaskini 4 Jan 2012 
    17. Dunia Sains dan Teknologi Tahun 2
      - Kemaskini 3 Okt 2011
      - Kemaskini 17 Julai 2011
    18. Bahasa Arab Tahun 2  - Kemaskini 3 Jan 2012  
    19. Bahasa Iban Tahun 2 
    20. Bahasa Kadazandusun Tahun 2 
    21. Masalah Pendengaran Tahun 2 
    22. Masalah Penglihatan Tahun 2 
    23. Masalah Pembelajaran Tahun 2  - Kemaskini 4 Jan 2012 



    >> KSSR Tahun 1 <<
    >> KSSR Tahun 3 <<

    Sumber : http://www.moe.gov.my/bpk/va2/index.php?option=com_docman&Itemid=83






    0 comments:

    To insert smiley in your comment, simply type in the characters beside your chosen smiley...
    :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) ~ syazalina83 ~

    Post a Comment

    Recent Posts

    Twitter

     
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...