twitter

My Friends

My Love & I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Post Titles List

    Pin It

    Clip Art : Singa Comel

    posted on: minggu ke-15 2013

    Comel tak singa ni? gambar yang pertama tu lawak sbb singa tu takde misai..haha.. sape la yg gi cukur misai dia tu.. kesian singa tu.. 

    puas cari gambar singa yang comel untuk ajar dinamik (KSSR Tahun 3) pada minggu ke-9 yang lepas.. ala, dalam buku panduan muzik kssr dmz tahun 3 tu ada dah gambar singa, tapi saya tak berkenan.. nak yang lagi comel untuk diprint dan laminate jadi kad imbasan.. ;)

    jadi saya pun edit lah gambar pertama untuk buang kepala dan gantikan dengan kepala singa yang kedua..hilangkan watermark, lalu siaplah gambar singa yang ketiga.. comel tak? hee..sekurang2 nya comel pd pandangan mata saya.. baru best nak tunjuk kat murid2.. ~








    0 comments:

    To insert smiley in your comment, simply type in the characters beside your chosen smiley...
    :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) ~ syazalina83 ~

    Post a Comment

    Recent Posts

    Twitter

     
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...