Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

Selamat datang ke laman blog peribadi @syazalina83
Blog ini adalah blog peribadi saya dan tidak mengkhusus kepada apa-apa bidang. Entri yang terkandung dalam
blog ini adalah hasil usaha saya sendiri atau dipetik dari mana-mana laman web yang dinyatakan sumbernya.
 
Saya hanya mengupdate blog jika saya mempunyai masa lapang serta dalam keadaan yang sihat.
 
Saya tidak melayan sebarang permintaan untuk menghantar email peribadi sama ada melalui blog ini, facebook,
facebook fan page, twitter, scribd dan lain-lain. Ini adalah kerana  saya tidak mempunyai masa
untuk tujuan tersebut, di samping saya menghidapi sakit Carpal Tunnel Syndromme. 
Sekian dimaklumkan dan terima kasih kerana sudi mengunjungi blog saya.
~ saya cikgu baru belajar..kalau salah, tolong tunjukkan..
~ degree of quantity surveying from UM (2005)
~ bekerja sebagai juruukur bahan / quantity surveyor (disember 2005 hingga januari 2009)
~ kursus kpli (januari 2009 hingga november 2009)
~ mula menjadi guru sejak Januari 2010

Welcome to http://syazalina83.blogspot.com

ENTER
twitter

My Friends

My Love & I

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Post Titles List

Pin It

Lagu KSSR Dunia Muzik Tahun 1



Semua lagu (zip file) saya download dari website moe dan saya upload semula satu-persatu di mediafire. Kalau nak download sekaligus (zip file), boleh rujuk dekat tajuk KSSR, nama file bahan sokongan kurikulum dunia muzik http://syazalina83.blogspot.com/2010/11/kurikulum-standard-sekolah-rendah-kssr.html


 CD 1 : VOKAL DAN INSTRUMENTAL
Track no. dan lagu
  1. Selamat Pagi (Vokal)
  2. Selamat Pagi (Instrumental)
  3. Mari Menyanyi (Vokal)
  4. Mari Menyanyi (Instrumental)
  5. Suka Hati (Vokal)
  6. Suka Hati (Instrumental)
  7. Siapa Gurau Senda (Vokal)
  8. Adaptasi dari lagu Mexican Dance
  9. Siapa Gurau Senda (Instrumental)
  10. Adaptasi dari lagu Mexican Dance
  11. Jenis Suara (Vokal)
  12. Jenis Suara (Instrumental)
  13. Gajah Menari (Vokal)
  14. Gajah Menari (Instrumental)
  15. Jantungku (Vokal)
  16. Jantungku (Instrumental)
  17. I'm Tall, I'm Small (Vokal)
  18. I'm Tall, I'm Small (Instrumental)
  19. Nenek Si Bongkok Tiga (Vokal)
  20. Nenek Si Bongkok Tiga (Instrumental)
  21. Suasana Pagi (Vokal)
  22. Suasana Pagi (Instrumental)
  23. Hong Cai Mei Mei (Vokal)
  24. Hong Cai Mei Mei (Instrumental)
  25. Jom Mengira (Vokal)
  26. Jom Mengira (Instrumental)
  27. Ikut Rentak (Vokal)
  28. Ikut Rentak (Instrumental)
  29. Sang Rimba dan Kucing (Vokal)
  30. Sang Rimba dan Kucing (Instrumental)
  31. Suara Kita (Vokal)
  32. Suara Kita (Instrumental)



CD 2 : PENDENGARAN DAN PENTAKSIRAN
Track no. dan lagu
  1. Tanggal 31 (tempo cepat)
  2. Pahlawanku (tempo lambat)
  3. Audio pic rendah dan tinggi
  4. Malaysia Baru (tempo cepat)
  5. Ilham Pujangga (tempo lambat)
  6. Joget Malaysia (duet lelaki dan perempuan)
  7. Audio Dinamik Lembut dan Kuat
  8. Audio lagu untuk gerakan (mud riang)
  9. Audio tempo cepat dan lambat
  10. Audio mud takut
  11. Audio mud marah
  12. Audio warna ton suara
  13. Wawasan 2020
  14. Makan Sireh (mud sedih)
  15. Audio tekstur nipis
  16. Audio tekstur tebal
  17. Audio solfa mi dan so
  18. Ibu (tekstur nipis)
  19. Keranamu Malaysia (tekstur tebal)
  20. Selamat Pagi (Unit 1 - detik)
  21. Audio pic tinggi dan rendah (Unit 2)
  22. Siapa Belum Siap (Unit 4)
  23. Audio dinamik kuat dan lembut (Unit 5)
  24. Audio mud riang - instrumental Suka Hati (Unit 7)
  25. Audio mud sedih - instrumental Suka Hati (Unit 7)
  26. Audio tekstur tebal dan nipis



10 comments:

Anonymous said...

terima kasih banyak-banyak ye...sangat membantu..

MARIAM JANIS ENTERPRISE said...

evidens dunia muzik tahun 1 dan tahun 2 order boleh pm saya fb mariam janis atau sms 0136100629, ayer keroh, melaka. sila lawati https://www.facebook.com/groups/muziksekolahrendah/ untuk maklumat lanjut mengenai muzik, tq.

MARIAM JANIS ENTERPRISE said...

salam, saya doakan cikgu sihat, dan tahniah memiliki blog yang hebat, saya ingin promosi produk saya pbs evidens dunia muzik tahun 123, lengkap band 1 hingga band 6, berminat pm saya 0136100629 atau layari https://www.facebook.com/groups/muziksekolahrendah/ untuk maklumat lanjut muzik.

To insert smiley in your comment, simply type in the characters beside your chosen smiley...
:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =)) ~ syazalina83 ~

Post a Comment

Recent Posts

Twitter

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...